کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9321 | مشاهده و دانلود: 749424400 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/02 | اعضاء: 317844 | نظرات: 37945
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

وقتی آیفون به شیائومی می میکس تبدیل می‌شود

به تازگی یکی از کاربران، در ابتکاری جالب، آیفون 6 اس پلاس خود را با الگو گرفتن از شیائومی می میکس، به یک آیفون با صفحه نمایش بدون حاشیه تبدیل کرده است.

وقتی آیفون به شیائومی می میکس تبدیل می‌شود

به گزارش سافت گذر و به نقل اززومیت؛ویدئو و تصاویر رندر مربوط به آیفون‌های بدون حاشیه و شفاف نزدیک به زمان معرفی آیفون جدید در اینترنت منتشر شد. در حالی که اطلاعات مربوط به آیفون بعدی در حال فاش شدن هستند، هیچ نشانه‌ای از صفحه‌نمایش بدون حاشیه در آن‌ها وجود ندارد؛ موضوعی که با توجه به وجود گوشی‌های اندرویدی بدون حاشیه نظیر شیائومی می میکس، چندان به مذاق طرفداران اپل خوش نیامده است. بر این اساس یکی از کاربران، آیفون 6 اس پلاس خود را به شکل و شمایل شیائومی می میکس درآورده است! 

یکی از کاربران Weibo با نام کاربری Ye Ji-MIX@ این ویدیو را در یوتیوب منتشر کرده است. اگرچه نتیجه نهایی چندان بی‌نقص نیست اما باید مهارت و نبوغ وی را ستود. 

بسیاری از قسمت‌های این دستگاه که بهتر است آن را آیفون 6 اس میکس بنامیم برای از بین بردن حاشیه‌ها از بدنه آن جدا شده است. البته حاشیه بالایی دستگاه به خاطر وجود دوربین پشتی آیفون 6 اس پلاس در گوشه بالای سمت چپ آن همچنان در همان حالت اصلی خود قرار دارد. برای دست یافتن به این ظاهر، کلید تاچ‌آی‌دی که در حاشیه پایینی دستگاه قرار دارد از میان برداشته شده است. جدای از این، به نظر می‌رسد سایر قسمت‌های گوشی بدون مشکل عمل می‌کنند.

آیا شما هم تمایل دارید این کار را با آیفون خود انجام دهید یا اینکه ترجیح می‌دهید تا زمانی که اپل تصمیم به ساخت آیفون بدون حاشیه بگیرد صبر کنید؟

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 34892 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/09/30 تعداد مشاهده: 3905
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر